Tagjaink

Gránit Bank
Alapítás:
Cím:
Telefon:
Kék szám::
Fax:
E-mail:
Website:
1985
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
(+361)235-5900
(0640) 100 777
235-5906
info@granitbank.hu
Elnök/Vezérigazgató(k):
Hegedüs Éva
A Bank tulajdonosi szerkezete:
TulajdonosJegyzett tőke
Hazai tulajdonMagyar Tőketársaság Zrt 81.14%
Nyúl Sándor 6.79%
E.P.M Tanácsadó Kft. 5.04%
Siklós Jenő 2.22%
Coop-Innova Kft. 2.25%
Kostevc Péter 2,31%
Dr. Kovács Levente 0,26%
Külföldi tulajdon--

Bemutatkozás

A Demján Sándor tulajdonában álló Magyar Tőketársaság 2010 májusában vált a – West LB Hungaria jogutódaként működő – Milton Bank tulajdonosává, majd az ezt követő két évben további 6 elismert bankkárral és üzleti partnerrel bővült a tulajdonosi kör. Az így létrejött Gránit Bank új menedzsmenttel, megújított stratégiával célul tűzte ki, hogy a magyar gazdaság versenyképességének növelése iránt elkötelezett, hazai tulajdonosi háttérrel a kis-és középvállalatok stratégiai partnere legyen. A Gránit Bank kiemelten fontosnak tartja, hogy olyan innovatív és integrált pénzügyi szolgáltatásokat nyújtson, amelyek túlmutatnak a hagyományos banki szolgáltatásokon.

Az univerzális, integrált ügyfélkiszolgálás érdekében a bank partneri viszonyt alakított ki a gazdasági élet széles spektrumát átfogó szereplőkkel – biztosítóval, pénzügyi szolgáltatás közvetítőkkel, szolgáltatókkal, kereskedelmi hálózattal, tanácsadókkal, szakmai szövetségekkel – amelyek körét folyamatosan bővíti. A stratégiai partnereken keresztül a pénzügyi szolgáltatásokon túlmutató, komplex megoldásokat biztosít a vállalkozások részére; az államilag támogatott konstrukciók elérésétől kezdve, a különböző biztosítási termékeken át, a pályázati és üzleti tanácsadásig.

A Gránit Bank stratégiájának kulcseleme a vállalati és lakossági ügyfelek számára az érthető, ugyanakkor magas színvonalú és értékálló pénzügyi szolgáltatások nyújtása testreszabott megoldásokkal, költséghatékony működési modellben, amelyeket együttműködő partnerein keresztül széles körben elérhetővé tesz.

A Gránit Bank egyúttal a modern kor minden technológiai lehetőségét meg kívánja ragadni a gyors és kényelmes ügyfélkiszolgálás érdekében, ezért kiemelt szerepet szán az elektronikus csatornákon keresztül történő kiszolgálásnak.  A Bank 2012 közepén hazai és nemzetközi viszonylatban is újszerű bankolási megoldást vezetett be Bankfiók az Otthonában/Irodájában elnevezéssel. Ez a szolgáltatás biztosítja az ügyfelek számára, hogy kényelmesen, irodájuk és otthonuk elhagyása nélkül találkozzanak banki ügyintézőjükkel, pénzügyi tanácsokat kérjenek tőle, valamint banki tranzakciókat kezdeményezzenek.

A folyamatos termékfejlesztés mellett az elmúlt két évben a Bank mérlegfőösszegét hatszorosára, betétállományát hétszeresére növelte, hitelállományát megsokszorozta az ügyfélszám dinamikus bővülésével együtt. A Bank szolgáltatásai a budapesti központi fiókon, a mobil bankári hálózaton és a Bankfiók az Otthonában/Irodájában szolgáltatáson kívül 16 vidéki városban és további 2 Budapesten megnyílt GRÁNIT Bank Ügyfélközpontban is elérhető.

A Gránit Bank a kis- és középvállalkozások partnere kíván lenni az állami és EU támogatások elő- és társfinanszírozásával, valamint a nagyvállalatok beszállítói körének integrált kiszolgálásában is fokozott szerepvállalásra törekszik. A lakossági üzletág tekintetében a stabil megtakarítással rendelkező ügyfelek kiszolgálásra összpontosít. A Gránit Bank középtávú célkitűzése, hogy a hazai bankpiac egyik elismert szereplőjévé váljon, továbbá a nagyvállalatok, a kkv-k és a magánszemélyek részére nyújtott termékekkel és szolgáltatásokkal segíteni tudja a magyar gazdaság fejlődését összhangban a magyar állam és az Európai Unió fejlesztési programjaival.