Tagjaink

Gránit Bank
Alapítás:
Cím:
Telefon:
Kék szám:
Fax:
E-mail:
Weboldal:
2010
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
06 40 100 777
+36 1 2355 906
info@granitbank.hu
Elnök/Vezérigazgató(k):
Hegedüs Éva
A bank tulajdonosi szerkezete:
Tulajdonos Jegyzett tőke
Hazai tulajdon 100 % Hazai tulajdon 10,3 MRD HUF
Külföldi tulajdon

Bemutatkozás

A GRÁNIT Bank a hazai pénzpiac új szereplőjeként a tiszta, világos kommunikáción, korrekt és egyértelmű tájékoztatáson alapuló, egyenrangú ügyfél-bank kapcsolat kialakítására törekszik.

A magyar gazdaság versenyképességének növelése iránt elkötelezett, hazai tulajdonosi háttérrel piacra lépő GRÁNIT Bank célja, hogy a kis-és középvállalatok stratégiai partnere legyen, olyan innovatív és integrált pénzügyi szolgáltatásokat nyújtson, amelyek túlmutatnak a hagyományos banki szolgáltatásokon.

A GRÁNIT Bank partner az állami és EU-támogatások elő- és társfinanszírozásában és érdekelt az így megvalósuló projektek hosszú távú működésében. Ebben stratégiailag is támaszkodik azokra a nagyvállalati kapcsolatokra, amelyek a Bank aktív közreműködésével segíthetik a kis-és középvállalati szektor dinamizálását.

A Bank forintban és devizában a szolgáltatások széles körét nyújtja, gyors helyi döntéshozatali rendszerével biztosítja az ügyféligények pontos és határidőre történő teljesítését.

A GRÁNIT Bank stratégiájának kulcseleme a vállalati és lakossági ügyfelek számára az érthető, ugyanakkor magas színvonalú és értékálló pénzügyi szolgáltatások nyújtása testreszabott megoldásokkal, költséghatékony működési modellben, amelyeket együttműködő partnereinken keresztül széles körben elérhetővé teszünk. A GRÁNIT Bank egyúttal a modern kor minden technológiai lehetőségét meg kívánja ragadni a gyors és kényelmes ügyfélkiszolgálás érdekében, ezért kiemelt szerepet szán az elektronikus csatornákon keresztül történő kiszolgálásnak.

A GRÁNIT Bank lett 2016-ban az „Év leginnovatívabb bankja” és megkapta az „Év lakossági számlacsomagja” díjat is a Mastercard - év bankja versenyben. Külön köszönjük Ügyfeleinknek, hogy szavazataik segítségével a 2. helyezést értük el az „Év legrokonszenvesebb bankja” kategóriában! A GRÁNIT Bank további dobogós helyezéseket is elért (Év lakossági megtakarítási terméke - 2. hely; Év lakossági mobil- és online banki eszköze - 2. hely; Év bankja - 3. hely), amivel középbanki méretéhez képest páratlan sikert ért el a bankszakma 11. alkalommal megrendezett legrangosabb seregszemléjén.